2016(e)ko azaroaren 4(a), ostirala

5. Modulua. Ikaskuntza eszenatoki berriak praktikan / Módulo 5.Nuevos escenarios de aprendizaje en la práctica.

Tabletak Lehen Hezkuntzan / Tablets en Educacion Primaria.
Zentzumen integrazioak irakaskuntza-ikaskuntza prozesua errazten du. Gizartea eta eskola hertsirik lotuta daudelarik, gure gizartean eskola eremuan sortzen ari diren teknologia ezberdinak eskolan lantzea proposatzen da. Tabletak, arbel digitalak etabarrek ikasleen aktibitateetan motibazioa sortzen dute, tresna hauek dibertsitateari lekua uzten baitiote. Erremienta barri hauek ikaskuntza hobetzeaz gain, kooperatiboki lan egitea errazten du, baita gaitasun kognitiboen garapena suertatzea ere, hala nola oinarrizko konpetentzia digitalena.
Tabletek dituzten abantaila esanguratsuenak ondorengo hauek dira:
- Tableten bitartez, irakasle-ikasle interakzioak hobetzen dira, ikasgelako ingurumena hobetuz.
- Tabletek ikasgelako metodologia aldatu eta moldatzeko gai dira, informazioaren berehalako bilaketa, esaterako.
- Tableten bidez ikasleen arreta pizten dugu, memoria bisuala hobetu …
- Autonomia pertsonala hobetzen duen erremienta bat da.
- Tableten erabilerak ikasleen kreatibitatea handiagotzen du. 

La integración sensorial favorece el proceso de enseñanza – aprendizaje. 
Las dotaciones tecnológicas que se están haciendo a nivel institucional pretenden que la escuela incorpore los avances de hoy. Las Tablets, pizarras digitales, los materiales interactivos constituyen una fuente de recursos didácticos que dotan de un componente motivacional añadido a las actividades escolares, favoreciendo la atención a la diversidad. Estas nuevas herramientas, las Tablets, mejoran el aprendizaje y favorecen la realización de actividades cooperativas, permiten el desarrollo de habilidades cognitivas, así como la adquisición de las competencias básicas digitales.
Las ventajas más significativas que presenta la Tablet son las siguientes:
- Con el uso de la Tablet aumentan las interacciones profesorado – alumnado, mejora el clima de aula.
- La Tablet resulta ser un instrumento que contribuye al cambio y a la modificación de metodologías en el aula, por ejemplo la presentación inmediata de la información.
- Con la Tablet captamos la atención del alumno, mejora la memoria visual etc.
- Es una herramienta que favorece el desarrollo de la autonomía personal.
- La utilización de las Tablet refuerza la creatividad de los alumnos. 

Bibliografia:
- 2016/11/04 an berreskuratua hemendik:http://www1.plataformaproyecta.org/metodologia/la-tablet-educacion-primaria

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina